ترانه های من !

وبلاگی از ترانه های خودم.

ترانه های من !

وبلاگی از ترانه های خودم.

تولد من همراه با ترانه ای جدید....

سلام خدمت تمام دوستای عزیزم

ممنونم از تمام دوستانی که اینجارو وبلاگ خودشون میدونن و نظر میدن....

امروز ترانه ای که قرار میدم سبک ترانه ی <<شهر شلوغ>> هست.

و خودم شخصا این ترانرو خیلی دوس دارم.امیدوارم شما هم خوشتون بیاد....

این ترانه <<روزگار بد>> نام داره....

              *روزگار بد*

زندگی برام دروغه حرفا دیگه فریبه...

امروزا ادمه خوب میگن اینجا غریبه...

سکوت شده کارمون فریاد دیگه تو کار نیست...

همه دیگه خوابیدن هیچکی دیگه بیدار نیست...

میگن دیگه بعد تو عاشقا هم بریدن...

از وقتی که تو رفتی همه نقشه کشیدن.....

میگن که تو زندگی یه خواب خوش ندیدن...

دروغ میگن انگاری! بازم بهونه چیدن....

هرکی سرش تو کارش مشغوله زندگیشه...

اگه بگیم کمک کن سنگ میزنن به شیشه...

بیایم نذاریم این بار زندگیمون حروم شه...

کاش این روزای مشکی بره و زود تموم شه....

منتظر نظرات زیباتون هستم!!موفق و شاد باشید

یا حق!!


پ.ن:فردا ۷ شهریور یک سال دیگه بزرگتر و پر تجربه تر میشم.

تولدم مبارک...

نظرات 25 + ارسال نظر
نیلوفر دریارام چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ http://niloofardaryaram.blogfa.com

سلام سوگل جان
من نظرم رو قبلا بهت راجه به این ترانه گفته بودم .
اما خب بازم می گم .
< زندگی برام دروغه > ایراده وزنی داره ؛ با وزن کل کارت هماهنگ نیست .
عزیزم متاسفانه این ترانه ات هم مثل ترانه ی شهر شلوغت از اول تا آخرش پر از شعاره و این یه نقطه ی ضعفه توی ترانه .
اگر رک بهت می گم ناراحت نشو . البته فکر می کنم بعد از این همه مدت اخلاق من دستت اومده
زندگیشه با شیشه از لحاظ قافیه ای هم می تونه درست باشه هم نادرست . جزو همون استثناهای قافیه ای به حساب میاد .
اما در کل خوشحالم که کم کم داری پیشرفت می کنی توی ترانه .
عزیزم شاید فردا نرسم تولدت رو تبریک بگم (البته سعی میکنم حتی شده یه sms برات بزنم.)
پس الان می گم :
تولدت مبارک ان شاالله همیشه در زنگی موفق باشی .

مرسی نیلوفر جون بابت نظر زیبات عزیزم...

کمند.محسنی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام به سوگل عزیزمممم
ترانت مثه همه ی ترانه هات عالی بود.
راستش از ترکیب :سنگ میزنن به شیشه:

واقعا خوشماومد

در کل عالی بود........

تولدتو بهت تبریک میگمممم سوگلی جون

وقت بخیر!!

ممنون کمند جان..

بهاره مکرم چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ http://baharehtaraneh.persianblog.ir

سلام دوست عزیزم تولدتون رو با یک دنیا آرزوهای زیبا تبریک میگم و امیدوارم هر روز موفقتر از روز قبل باشید.
ترانه زیبایی بود فقط جسارتا من کمی با وزن کار مشکل داشتم نمیدونم شاید من ملودی ذهنی شما رو پیدا نکردم.فکر میکنم با کمی ادیت زیبا تر هم بشه.موفق و شاد باشید

ممنون بهاره جان..

نینی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ب.ظ

خیلیم شعرت نااااااااااازه!!
خیلیییییییییییییییییییییی
تولدت مباررررررررررررررررررررررک نفسمممممممم!!!

ممنون نینی جونم!!

مه رو چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.mahroo-joon.blogfa.com

سلام شعر زیبایی بود تولدت رو از صمیم قلب تبریک میگم

مرسی مهرو جان.....

مهسا کیان پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.mahsakiyan.blogfa.com

سلام سوگل جان
ترانه ی خوبی بود عزیز
موفق باشی
با ترانه های زیبا تر

ممنون مهسای عزیز...

م.فداکار شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام سوگل نازم خوبی؟
امیدوارم از همیشه بهتر باشی

سوگل جونم شعرتون به جز اشکال وزنی بیت اول هیچ مشکل دیگه ای نداره!!فقط اگه رو وزن بیت اول کار کنی دیگه عالی میشه

این ترانه رو اگه بخوایم نقد کنیم میگیم این ترانه یه سری از شعارات و ابهاماتیه که واسه خود سراینده قابل قبوله که در ترانش به کار برده

موفق باشی سوگل عزیزم
تولدت رو با هزاران گل سرخ تبریگ میگم

عزیزم واقعا ممنونم بابت همه چیز!

کمند.محسنی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ق.ظ

دریافت کردی کادو رو؟؟

بله کمند جان ممنون!

شیدا یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ http://www.sh-tanha.blogfa.com

برای هزارمین بار میگم: تولدت مبارررک
شعرتم عالی بوووود

صدف دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.justkamihooman.blogfa.com

سلااااااممممممم جیگملی خوبی؟؟

تولد تولد تولد تولدتتتت مبارکککککککککک عزیزممنو جو ازین شکلکها گرفته

ممنون عزیزم...

کوشا دلشاد دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ

سالروز میلادت مبارک. خوب بود اما صفت مشکی برای این روزا زیاد جالب نیست.
دعوتت می کنم به دو ترانه با صدای علی رضا بلوری

ممنون اقا کوشا...

کمند.محسنی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ب.ظ

مرسی سوگلی!!همیشه ایمیلارو جواب میدی؟شمارتونو ممکنه داشته باشم؟

براتون ایمیل دادم کمند جان...

نی نی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ب.ظ

داود سیدی چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ق.ظ http://www.seyedi.blogfa.com

سلام


شعرتون زیبا بود

اما بازدید پس نمی دید


به روزم با نقابی جدید

.●•ღ |V|Д(-)яo0ღ•●. پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.mahroo-joon.blogfa.com

وای سوگل اسم تو و خیلی از دوستان و فراموشیده بودم به بزرگی خودت ببخش نوشتم..بازی رو انجام بدیاااا

کمند.محسنی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ق.ظ

دوست دارمممممم

علی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ق.ظ http://royoiee.blogfa.com

سوگل خانوم شعرتون خیلی زیبا بود اتفاقی با اینجا اشنا شدمموفق باشی و
ش
ا
د
..............

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ق.ظ

م.فداکار شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ

سوگل جون وقت کردی با من یه تماسی بگیرمنتظرتم//////

........... یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ

بهترینمییییییییییی!!!!!!!!!!!!!

نینی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ

این نظر بالایی کییییییییییییه؟!!

نی نی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ

قالب نو مبارک خانومی
بووووووووووووووووووووووس

م.فداکار سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ

آره سوگل عزیز!خودشه...اما تا البومش بیاد طول میکشه.
به خاطر اینکه دانشجو یه ذره سرش شلوغه..
فعلا داره تک اهنگ میده بیرون تا کل کار البوم به پایان برسه.
موفق باشی عزیزم....در مورد مبلغم برات اف گذاشتم.

علی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ب.ظ

اون ۳۶۰ دز یاهو مال خودتونه؟خیلی زیباست!!

مهدی اعتمادی سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.hansel.blogfa.com

سلام خوشحالم که اینجام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد