ترانه های من !

وبلاگی از ترانه های خودم.

ترانه های من !

وبلاگی از ترانه های خودم.

دلم تنگه...

سلام به همه ی دوستان عزیز...

بعد مدت ها اومدم تا وبلاگ رو اپدیت کنم!از همگی به خاطر این غیبت طولانی عذر میخوام. 

امروز با یکی از کارهام که تقریبا میشه گفت قدیمیه در خدمتتون هستم. 

ایم این کار (دلم تنگه) هستش . امیدورام که خوشتون بیاد..  

منتظر نظرهای زیباتون هستم.  

دلم تنگه واسه اسمتو بردن... 

دلم تنگه واسه عشق تو مردن... 

دلم تنگه واسه حرمت عاشق... 

دلم تنگه واسه هرم شقایق... 

دلم تنگه تو این سکوت خاموش... 

دلم تنگه واسه عاشق بی هوش... 

دلم تنگه و خیلی بی قراره... 

دلم تنگه تا برگردی دوباره... 

 

دوستون دارم!! 

سبز باشین. 

یا حق!!


 

پی نوشت:دوستان عزیز به علت مشکلات کامنت گذاشتن در بلاگ اسکای 

ادرس همین وبلاگ در بلاگفا هم وجود داره که به زودی راه اندازی میشه!!! 

منتظر باشید...